Ейфелева вежа - один із символів Парижа почали будувати у 1887 році.
Його автором вважається архітектор та інженер Густав Ейфель, який прославився вмінням працювати із залізними конструкціями. Він був менеджером проекту і зрештою запатентував на своє ім’я цю конструкцію. Ейфель також частково профінансував будівництво. Будівництво Ейфелевої вежі велося близько двох років. А інвестиції окупилися вже за час роботи виставки, яка тривала з травня до жовтня. За шість місяців вежу відвідало 2 млн людей.
📌Матеріал для Залізної леді
Головним конструкційним матеріалом Ейфелевої вежі є не сталь у сучасному її розумінні, а пудлінгове чи зварне залізо. Пудлінгування - це застарілий спосіб переробки чавуну в м’яке низьковуглецеве залізо без контакту з паливом.📌Загальна маса вежі складає 10,1 тисячі тон, у тому числі залізні конструкції важать 7,3 тисячі тон. 18038 металевих деталей з’єднано між собою 2,5 мільйонами заклепок.
Висота Ейфелевої вежі на момент будівництва була близько 300 метрів.
📌Непроста доля Ейфелевої вежі
Під час будівництва вежі планувалося, що її демонтують через 20 років після закінчення Всесвітньої виставки. Але на початку ХХ століття бурхливо розвивалося радіо, і на Ейфелевій вежі встановили радіоантени, які активно використовувалися довгий час. Незважаючи на те, що багато відомих мешканців Парижу були запеклими критиками цієї залізної конструкції, її залишили.
📌Символ Парижа обробляють спеціальною фарбою 1 раз на 7 років. Така періодичність була рекомендована особисто Густавом Ейфелем. Для повного захисту конструкцій «Залізної леді» потрібно 57 тон барвника, який наносять на 250 тис. м2 поверхні.
📌Вже понад 100 років є одним із найбільш відомих символів Парижа та Франції. Це дуже популярний у всьому світі туристичний об’єкт. У 2017 році загальна кількість відвідувачів вежі перевищила 300 мільйонів осіб. Щороку тут буває понад 6 мільйонів туристів. А в 2020 році адміністрація «Залізної леді» заявляла про плани запустити третій ліфт, який дозволив би збільшити кількість відвідувачів до 7,5 мільйонів на рік.
Його автором вважається архітектор та інженер Густав Ейфель, який прославився вмінням працювати із залізними конструкціями. Він був менеджером проекту і зрештою запатентував на своє ім’я цю конструкцію. Ейфель також частково профінансував будівництво. Будівництво Ейфелевої вежі велося близько двох років. А інвестиції окупилися вже за час роботи виставки, яка тривала з травня до жовтня. За шість місяців вежу відвідало 2 млн людей.
📌Матеріал для Залізної леді
Головним конструкційним матеріалом Ейфелевої вежі є не сталь у сучасному її розумінні, а пудлінгове чи зварне залізо. Пудлінгування - це застарілий спосіб переробки чавуну в м’яке низьковуглецеве залізо без контакту з паливом.📌Загальна маса вежі складає 10,1 тисячі тон, у тому числі залізні конструкції важать 7,3 тисячі тон. 18038 металевих деталей з’єднано між собою 2,5 мільйонами заклепок.
Висота Ейфелевої вежі на момент будівництва була близько 300 метрів.
📌Непроста доля Ейфелевої вежі
Під час будівництва вежі планувалося, що її демонтують через 20 років після закінчення Всесвітньої виставки. Але на початку ХХ століття бурхливо розвивалося радіо, і на Ейфелевій вежі встановили радіоантени, які активно використовувалися довгий час. Незважаючи на те, що багато відомих мешканців Парижу були запеклими критиками цієї залізної конструкції, її залишили.
📌Символ Парижа обробляють спеціальною фарбою 1 раз на 7 років. Така періодичність була рекомендована особисто Густавом Ейфелем. Для повного захисту конструкцій «Залізної леді» потрібно 57 тон барвника, який наносять на 250 тис. м2 поверхні.
📌Вже понад 100 років є одним із найбільш відомих символів Парижа та Франції. Це дуже популярний у всьому світі туристичний об’єкт. У 2017 році загальна кількість відвідувачів вежі перевищила 300 мільйонів осіб. Щороку тут буває понад 6 мільйонів туристів. А в 2020 році адміністрація «Залізної леді» заявляла про плани запустити третій ліфт, який дозволив би збільшити кількість відвідувачів до 7,5 мільйонів на рік.