Новини Мак Тревел

Ейфелева вежа - один із символів Парижа почали будувати у 1887 році.

Ейфелева вежа - один із символів Парижа почали будувати у 1887 році.

Його автором вважається архітектор та інженер Густав Ейфель, який прославився вмінням працювати із залізними конструкціями. Він був менеджером проекту і зрештою запатентував на своє ім’я цю конструкцію. Ейфель також частково профінансував будівництво. Будівництво Ейфелевої вежі велося близько двох років. А інвестиції окупилися вже за час роботи виставки, яка тривала з травня до жовтня. За шість місяців вежу відвідало 2 млн людей.

📌Матеріал для Залізної леді

Головним конструкційним матеріалом Ейфелевої вежі є не сталь у сучасному її розумінні, а пудлінгове чи зварне залізо. Пудлінгування - це застарілий спосіб переробки чавуну в м’яке низьковуглецеве залізо без контакту з паливом.📌Загальна маса вежі складає 10,1 тисячі тон, у тому числі залізні конструкції важать 7,3 тисячі тон. 18038 металевих деталей з’єднано між собою 2,5 мільйонами заклепок.

Висота Ейфелевої вежі на момент будівництва була близько 300 метрів.

📌Непроста доля Ейфелевої вежі

Під час будівництва вежі планувалося, що її демонтують через 20 років після закінчення Всесвітньої виставки. Але на початку ХХ століття бурхливо розвивалося радіо, і на Ейфелевій вежі встановили радіоантени, які активно використовувалися довгий час. Незважаючи на те, що багато відомих мешканців Парижу були запеклими критиками цієї залізної конструкції, її залишили.

📌Символ Парижа обробляють спеціальною фарбою 1 раз на 7 років. Така періодичність була рекомендована особисто Густавом Ейфелем. Для повного захисту конструкцій «Залізної леді» потрібно 57 тон барвника, який наносять на 250 тис. м2 поверхні.

📌Вже понад 100 років є одним із найбільш відомих символів Парижа та Франції. Це дуже популярний у всьому світі туристичний об’єкт. У 2017 році загальна кількість відвідувачів вежі перевищила 300 мільйонів осіб. Щороку тут буває понад 6 мільйонів туристів. А в 2020 році адміністрація «Залізної леді» заявляла про плани запустити третій ліфт, який дозволив би збільшити кількість відвідувачів до 7,5 мільйонів на рік.